Nyhet - Stiftörgängen

Stiftörhängen med hängande cupcakes.
60kr/par.
 

Kommentarer
>> Helene

Hej, jag vill ha ett par örhängen som föreställer tårtbitar. I en grön prinsesstårta.
Går de att ordna tror du?
Mejla mig!
Med vänlig hälsning Helene Enblom

2013-05-12 | 14:05:01
>> Christin:)

Hej, vill ha ett par sånna som ska vara ljusrosa och ljusblått strössel! Snälla mejla mej det går inte att mejla dej, vet inte varför !:( mejla med snälla.. Min mejl: [email protected]

Svar: Har mailat dig nu! =)
Johanna

2013-09-25 | 09:40:08
>> Christin:)

Hej, såg att du mejla, tyvärr kan jag inte mejla tillbaka, det är nåt fel:( men du kan väl mejla när dom är färdiga och så kan jag berätta vart jag bör på kik, har du kik?:)

Svar: Nej jag har inte kik. Vad konstigt att du inte kan maila mig, det verkar inte vara några problem för någon annan. Men jag mailar dig kontonumret som pengarna skall sättas in på (60kr + 10kr i frakt). Så skickar jag dem så fort jag sett att pengarna kommit in. Du kan skriva din adress här så tar jag bort den kommentaren isf. Eller om du vill gå in på min facebook sida, johannasmumsigasmycken, så kan du skicka ett meddelande till mig där. Kram
Johanna

2013-09-26 | 05:50:24
>> Christin:)

Hej, tyvärr, fick inte köpa dom mina föräldrar, men snälla, kan du sudda min komentar på min adres😬:)

Svar: Okej vad tråkigt :( Du får önska dig ett par i julklapp av dem istället^^
Johanna

2013-09-26 | 17:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback