Mekelmess/Konstnatten 2012

I helgen som var, den 29-30:e september deltog jag under konstnatten.
Ett evenemang som är en gång per år där alla typer av konst medverkar.
Det var så himla roligt och de andra som ställde ut var super trevliga! Jag hade en awesome helg med andra ord.
Här kommer lite bilder från lördagen:
 
Jag vid mim station, här stod jag mellan 16-01 på natten.
 
 
Kylskåpsmagneterna sålde väldigt bra, så himla roligt!
 
 
Nyckelringarna gick som smör i solsken de också.
Det är så himla roligt med alla komplimanger man får när man är ute.
Tack så mycket till alla som tittade förbi.
 
 
 
Och så en bild från söndagen också:
 

Kommentarer
>> KNORKAN

Du är så duktig! Jättesöta :) Vad roligt att du har sett mina annonser. Kram Knorkan

2012-11-20 | 19:15:49
Bloggadress: http://knorkan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback